:
;Analiza efektywności obecnych działań
Zbadanie efektywności obecnych działań lub przygotowanie algorytmu takiego pomiaru, do późniejszego wykonania przez właścicieli.
:
;Budujesz firmę na sprzedaż
Zaplanujesz wartość przyszłą oraz będziesz weryfikować postępy we właściwy sposób.
:
;Chcesz przekazać biznes sukcesorom lub powierzyć go w zarządzanie wynajętym menedżerom
Zyskasz możliwość kontroli kosztów całego biznesu oraz ukażesz prawdziwą wartość Twojej firmy osobom trzecim.
:
;Czy istnieje możliwość zakupienia szkolenia grupowego?
Szkolenia szyte na miarę – dedykowane dla Twojego biznesu są naszą mocną stroną- zapraszamy do kontaktu!
:
;Ile osób może brać udział w konsultacji?
Nie więcej niż 3 – dla większych grup przewidujemy osobne pakiety oraz inne metody pracy – dlatego, jeśli planujesz konsultację w większym zespole, zapraszamy do kontaktu! Wspólnie dobierzemy odpowiedni zakres i metody.
:
;Ile trwa jedna konsultacja?
Pojedyncze okienko konsultacyjne to 1 godzina zegarowa.
:
;Indywidualne podejście do każdego przypadku
Zdajemy sobie sprawę, że każdy przypadek jest unikalny. Nasza strategia podatkowa uwzględnia różnice między przedsiębiorstwami, zarówno pod względem wielkości, jak i branży, w jakiej działają, a także metod generowania korzyści.
:
;Inwentaryzacja spraw rozpoczętych
To wszystkie projekty rozpoczęte w zakresie marketingu, które nie zostały ukończone lub z różnych przyczyn zostały porzucone, mimo że mają potencjał w promowaniu firmy.
:
;Inwentaryzacja tego, co posiadasz w Twoim przedsiębiorstwie w zakresie marketingu
Marka, Social Media, Strona internetowa, Reklamy w Internecie i w gazetach, Komunikacja wizualna na obiektach aktywach trwałych firmy, Punkty styku klienta z firmą, Mailingi, Polecenia, Firmy współpracujące, Video, Komunikacja wizualna, Ulotki, Inne fizyczne metody dotarcia do klienta, Metody mierzenia zadowolenia klientów.
:
;Jaka istnieje opcja dla osób, poszukujących bardziej agresywnych taktyk?
Jest to opcja strategii z pewnym ryzykiem. Jednak istotne jest zauważenie, że mając czas, można skorzystać z szerszego zakresu rozwiązań. Są również strategie, które rozwijają się latami, wymagając cierpliwości, ale przynoszące trwałe korzyści.
:
;Jaki jest koszt konsultacji?
Koszt 1 godziny konsultacji to 1000 zł netto.
:
;Jako właścicielka lub właściciel firmy, chcesz prowadzić bardziej bezpieczny biznes
Z łatwością będziesz kontrolować koszty oraz prognozować skutki rozwoju na płaszczyźnie wyników i płynności.
:
;Jako właścicielka lub właściciel firmy, chcesz skalować swój biznes
Za pomocą tego narzędzia zaplanujesz korzyści ze wzrostu, przewidzisz zwiększone koszty oraz zweryfikujesz sensowność scenariuszy.
:
;Jesteś przedstawicielem firmy, która chce kupić inną firmę, lub się z nią połączyć
Budżet ułatwi Ci porównanie łączących się organizmów oraz stworzenie analizy scenariuszy połączenia.
:
;Jesteś właścicielką lub właścicielem firmy i chcesz sprzedać swój biznes
Zyskasz możliwość pokazania potencjalnym kupcom prawdziwej wartości biznesu i zaczniesz efektywniej go kontrolować.
:
;Lista pomysłów, dopasowaną do specyfiki Twojej firmy oraz realiów jej branży
Dowiesz się, jakie działania możesz podejmować w marketingu, aby przyniosły Ci satysfakcjonujące korzyści.
:
;Niezbędna wiedza
Otrzymasz wiedzę potrzebną do przygotowania działań marketingowych. Pomoże Ci to odpowiedzieć na pytanie: Co musi osiągnąć marketing dopasowany do potrzeb Twojej firmy, aby zrealizować jej plan rozwoju?
:
;Ochrona obecnych umów z kontrahentami
Założenie nowego podmiotu mogłoby być ryzykowne w sytuacji utrzymania długoterminowych umów z kontrahentami, którzy mogliby nie podpisać nowej umowy z Twoją nową spółką. Istnieje ryzyko, że Twój długoletni kontrahent podpisze umowę z inną firmą, która zaoferuje mu np. korzystniejszą cenę.
:
;Określenie hierarchii rzeczy do zrobienia
Zaczniemy od nisko wiszących owoców, a później idziemy w stronę bardziej czasochłonnych i wymagających rozwiązań. Zależy nam na szybkim wyniku, uzyskanym prostymi do zrobienia rzeczami. Wyeliminujemy pomysły, których nie będziemy chcieli realizować, po ich przeanalizowaniu.
:
;Określenie paradygmatów
Poznanie specyfiki rynku, na jakim działa firma. Poznanie paradygmatów panujących w firmie, dot. marketingu.
:
;Określony i spisany plan finansowy firmy
Budżet pozwoli Ci przewidywać skutki zmian w planach oraz śledzić skuteczność realizacji planów.
:
;Optymalizacja mienia osobistego i spółek
Analizujemy, co powinno być przeniesione do majątku osobistego, a co do spółek. Tworzymy plan dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i celów finansowych.
:
;Optymalizacja: działanie post factum
Optymalizacja to reakcja na już osiągnięte zyski. W momencie, gdy zarobisz lub masz pewność nadchodzących przychodów, chcesz szybko dostosować rzeczywistość, aby zminimalizować podatki. Jest to podejście czasem nieco pośpieszne, wymagające natychmiastowych zmian.
:
;Plan rzeczowy
Przełożenie planu finansowego na plan rzeczowy, dotyczący ilości leadów oraz ich jakości. Otrzymasz odpowiedź na pytanie: Co, komu i gdzie musimy sprzedać, aby osiągnąć cele firmy
:
;Połączenie sztuki i nauki
Wykorzystujemy nasze doświadczenie i wiedzę, aby dostosować plan do Twoich konkretnych potrzeb i wytycznych.
:
;Przejrzysty system raportowania oraz badania postępów i efektywności
Nasze działania nie opierają się jedynie na początkowych etapach budowy działu marketingu w Twojej firmie.
:
;Przyjęcie inwestora do firmy
Mając spółkę prawa handlowego będziesz posiadać akcje lub udziały, które umożliwią Ci przyjęcie inwestora. Historia Twojej firmy, dodatkowo pomoże Ci skutecznie doprowadzić to wyzwanie do końca.
:
;Rola fundacji
Rozważamy, czy warto wplatać fundację w całą strukturę, biorąc pod uwagę możliwości i korzyści podatkowe, związane z tego typu działaniami.
:
;Skuteczna sprzedaż Twojego biznesu
Przekształcenie to jedno z niewielu wyjść, pozwalających na proste i skuteczne sprzedanie firmy.
:
;Strategia działania i harmonogram prac
Strategia z uwzględnieniem wszystkich działań marketingowych.
:
;Strategia podatkowa: podejście proaktywne
To podejście proaktywne, mniej ryzykowne i dobrze przemyślane. Możesz zastosować rozwiązania całkowicie legalne i bezpieczne, eliminując konieczność reakcji na już uzyskane zyski. To długofalowa strategia, eliminująca niepewność związaną z gwałtownymi zmianami.
:
;Struktura biznesowa
Wskazujemy, jak ustawić wszystkie elementy razem, aby uzyskać optymalne korzyści podatkowe. Projektujemy spójną strukturę, uwzględniającą specyfikę Twojego przedsiębiorstwa.
:
;Struktura Spółki
Określamy, czy warto założyć nowe spółki, dokonać przekształceń, połączeń, podziałów czy wydzielenia poszczególnych działów. Dostosowujemy to do specyfiki Twojego biznesu, jego wielkości i branży.
:
;Utrzymanie ciągłości wyniku finansowego
W niektórych sytuacjach (np. przed sprzedażą Twojej firmy), przekształcenie pozwoli Ci wykazać zachowanie zdolności kredytowej oraz wiarygodności przed instytucjami i kontrahentami.
:
;Utrzymanie posiadanych licencji
Unikniesz wysokich kosztów i utraty czasu, wynikających z ponownego uzyskiwania posiadanych już licencji (np. licencje na transport, spedycja, obrót alkoholami i inne).
:
;Uwzględnienie podmiotów zagranicznych
Doradzamy, czy warto rozważyć udział podmiotów zagranicznych w strukturze. Analizujemy potencjalne korzyści oraz związane z tym konsekwencje podatkowe.
:
;Weryfikacja stanu finansowego i kondycji Twojej firmy
Otrzymasz rzetelne informacje o sytuacji finansowej Twojego biznesu, co umożliwi Ci realne planowanie finansowe
:
;Z jakiego zakresu mogę kupić konsultację?
W ramach konsultacji możemy rozmawiać i udoskonalać Twoje przedsiębiorstwo w szerokim zakresie:
- Ulepszanie wyników,
- rentowności,
- psychologia właściciela,
- relacje między wspólnikami,
- strategia,
- negocjowanie,
- rozwój pracowników,
- samorozwój,
- budżetowanie,
- optymalizacja kosztów,
- skąd wziąć kapitał,
- jak zacząć,
- jakich błędów unikać
- i wiele więcej…
:
;Z kim będą prowadzone konsultacje przeprowadzane przez Silver Unicorns?
Konsultacje będą przeprowadzane w miarę potrzeb przez Macieja Stępę lub Pawła Koryckiego.
:
;Zachowanie ciągłości biznesu
Pozwoli Ci to zyskać przewagę nad konkurencją, podczas przetargów.
:
;Zwiększenie bezpieczeństwa naszego biznesu
Gdy mamy w firmie majątek, majątek trwały, nieruchomości, samochody lub sprzęt, których przenoszenie do nowej działalności nowej firmy wiązałoby się z wysokimi kosztami.