Corporate Layout Pack
Frequently ask
- SilverUnicorns.pl
- $
- FAQ
Zbadanie efektywności obecnych działań lub przygotowanie algorytmu takiego pomiaru, do późniejszego wykonania przez właścicieli.
Zaplanujesz wartość przyszłą oraz będziesz weryfikować postępy we właściwy sposób.
Zyskasz możliwość kontroli kosztów całego biznesu oraz ukażesz prawdziwą wartość Twojej firmy osobom trzecim.
Nie więcej niż 3 – dla większych grup przewidujemy osobne pakiety oraz inne metody pracy – dlatego, jeśli planujesz konsultację w większym zespole, zapraszamy do kontaktu! Wspólnie dobierzemy odpowiedni zakres i metody.
Pojedyncze okienko konsultacyjne to 1 godzina zegarowa.
Zdajemy sobie sprawę, że każdy przypadek jest unikalny. Nasza strategia podatkowa uwzględnia różnice między przedsiębiorstwami, zarówno pod względem wielkości, jak i branży, w jakiej działają, a także metod generowania korzyści.
To wszystkie projekty rozpoczęte w zakresie marketingu, które nie zostały ukończone lub z różnych przyczyn zostały porzucone, mimo że mają potencjał w promowaniu firmy.
Marka, Social Media, Strona internetowa, Reklamy w Internecie i w gazetach, Komunikacja wizualna na obiektach aktywach trwałych firmy, Punkty styku klienta z firmą, Mailingi, Polecenia, Firmy współpracujące, Video, Komunikacja wizualna, Ulotki, Inne fizyczne metody dotarcia do klienta, Metody mierzenia zadowolenia klientów.
Jest to opcja strategii z pewnym ryzykiem. Jednak istotne jest zauważenie, że mając czas, można skorzystać z szerszego zakresu rozwiązań. Są również strategie, które rozwijają się latami, wymagając cierpliwości, ale przynoszące trwałe korzyści.
Koszt 1 godziny konsultacji to 1000 zł netto.
Z łatwością będziesz kontrolować koszty oraz prognozować skutki rozwoju na płaszczyźnie wyników i płynności.
Za pomocą tego narzędzia zaplanujesz korzyści ze wzrostu, przewidzisz zwiększone koszty oraz zweryfikujesz sensowność scenariuszy.
Budżet ułatwi Ci porównanie łączących się organizmów oraz stworzenie analizy scenariuszy połączenia.
Zyskasz możliwość pokazania potencjalnym kupcom prawdziwej wartości biznesu i zaczniesz efektywniej go kontrolować.
Dowiesz się, jakie działania możesz podejmować w marketingu, aby przyniosły Ci satysfakcjonujące korzyści.
Otrzymasz wiedzę potrzebną do przygotowania działań marketingowych. Pomoże Ci to odpowiedzieć na pytanie: Co musi osiągnąć marketing dopasowany do potrzeb Twojej firmy, aby zrealizować jej plan rozwoju?
Założenie nowego podmiotu mogłoby być ryzykowne w sytuacji utrzymania długoterminowych umów z kontrahentami, którzy mogliby nie podpisać nowej umowy z Twoją nową spółką. Istnieje ryzyko, że Twój długoletni kontrahent podpisze umowę z inną firmą, która zaoferuje mu np. korzystniejszą cenę.
Zaczniemy od nisko wiszących owoców, a później idziemy w stronę bardziej czasochłonnych i wymagających rozwiązań. Zależy nam na szybkim wyniku, uzyskanym prostymi do zrobienia rzeczami. Wyeliminujemy pomysły, których nie będziemy chcieli realizować, po ich przeanalizowaniu.
Poznanie specyfiki rynku, na jakim działa firma. Poznanie paradygmatów panujących w firmie, dot. marketingu.
Budżet pozwoli Ci przewidywać skutki zmian w planach oraz śledzić skuteczność realizacji planów.
Analizujemy, co powinno być przeniesione do majątku osobistego, a co do spółek. Tworzymy plan dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i celów finansowych.
Optymalizacja to reakcja na już osiągnięte zyski. W momencie, gdy zarobisz lub masz pewność nadchodzących przychodów, chcesz szybko dostosować rzeczywistość, aby zminimalizować podatki. Jest to podejście czasem nieco pośpieszne, wymagające natychmiastowych zmian.
Przełożenie planu finansowego na plan rzeczowy, dotyczący ilości leadów oraz ich jakości. Otrzymasz odpowiedź na pytanie: Co, komu i gdzie musimy sprzedać, aby osiągnąć cele firmy
Wykorzystujemy nasze doświadczenie i wiedzę, aby dostosować plan do Twoich konkretnych potrzeb i wytycznych.
Nasze działania nie opierają się jedynie na początkowych etapach budowy działu marketingu w Twojej firmie.
Mając spółkę prawa handlowego będziesz posiadać akcje lub udziały, które umożliwią Ci przyjęcie inwestora. Historia Twojej firmy, dodatkowo pomoże Ci skutecznie doprowadzić to wyzwanie do końca.
Rozważamy, czy warto wplatać fundację w całą strukturę, biorąc pod uwagę możliwości i korzyści podatkowe, związane z tego typu działaniami.
Przekształcenie to jedno z niewielu wyjść, pozwalających na proste i skuteczne sprzedanie firmy.
Strategia z uwzględnieniem wszystkich działań marketingowych.
To podejście proaktywne, mniej ryzykowne i dobrze przemyślane. Możesz zastosować rozwiązania całkowicie legalne i bezpieczne, eliminując konieczność reakcji na już uzyskane zyski. To długofalowa strategia, eliminująca niepewność związaną z gwałtownymi zmianami.
Wskazujemy, jak ustawić wszystkie elementy razem, aby uzyskać optymalne korzyści podatkowe. Projektujemy spójną strukturę, uwzględniającą specyfikę Twojego przedsiębiorstwa.
Określamy, czy warto założyć nowe spółki, dokonać przekształceń, połączeń, podziałów czy wydzielenia poszczególnych działów. Dostosowujemy to do specyfiki Twojego biznesu, jego wielkości i branży.
W niektórych sytuacjach (np. przed sprzedażą Twojej firmy), przekształcenie pozwoli Ci wykazać zachowanie zdolności kredytowej oraz wiarygodności przed instytucjami i kontrahentami.
Unikniesz wysokich kosztów i utraty czasu, wynikających z ponownego uzyskiwania posiadanych już licencji (np. licencje na transport, spedycja, obrót alkoholami i inne).
Doradzamy, czy warto rozważyć udział podmiotów zagranicznych w strukturze. Analizujemy potencjalne korzyści oraz związane z tym konsekwencje podatkowe.
Otrzymasz rzetelne informacje o sytuacji finansowej Twojego biznesu, co umożliwi Ci realne planowanie finansowe
W ramach konsultacji możemy rozmawiać i udoskonalać Twoje przedsiębiorstwo w szerokim zakresie:
- Ulepszanie wyników,
- rentowności,
- psychologia właściciela,
- relacje między wspólnikami,
- strategia,
- negocjowanie,
- rozwój pracowników,
- samorozwój,
- budżetowanie,
- optymalizacja kosztów,
- skąd wziąć kapitał,
- jak zacząć,
- jakich błędów unikać
- i wiele więcej…
Konsultacje będą przeprowadzane w miarę potrzeb przez Macieja Stępę lub Pawła Koryckiego.
Pozwoli Ci to zyskać przewagę nad konkurencją, podczas przetargów.
Gdy mamy w firmie majątek, majątek trwały, nieruchomości, samochody lub sprzęt, których przenoszenie do nowej działalności nowej firmy wiązałoby się z wysokimi kosztami.
Zbadanie efektywności obecnych działań lub przygotowanie algorytmu takiego pomiaru, do późniejszego wykonania przez właścicieli.
Zaplanujesz wartość przyszłą oraz będziesz weryfikować postępy we właściwy sposób.
Zyskasz możliwość kontroli kosztów całego biznesu oraz ukażesz prawdziwą wartość Twojej firmy osobom trzecim.
Nie więcej niż 3 – dla większych grup przewidujemy osobne pakiety oraz inne metody pracy – dlatego, jeśli planujesz konsultację w większym zespole, zapraszamy do kontaktu! Wspólnie dobierzemy odpowiedni zakres i metody.
Pojedyncze okienko konsultacyjne to 1 godzina zegarowa.
Zdajemy sobie sprawę, że każdy przypadek jest unikalny. Nasza strategia podatkowa uwzględnia różnice między przedsiębiorstwami, zarówno pod względem wielkości, jak i branży, w jakiej działają, a także metod generowania korzyści.
To wszystkie projekty rozpoczęte w zakresie marketingu, które nie zostały ukończone lub z różnych przyczyn zostały porzucone, mimo że mają potencjał w promowaniu firmy.
Marka, Social Media, Strona internetowa, Reklamy w Internecie i w gazetach, Komunikacja wizualna na obiektach aktywach trwałych firmy, Punkty styku klienta z firmą, Mailingi, Polecenia, Firmy współpracujące, Video, Komunikacja wizualna, Ulotki, Inne fizyczne metody dotarcia do klienta, Metody mierzenia zadowolenia klientów.
Jest to opcja strategii z pewnym ryzykiem. Jednak istotne jest zauważenie, że mając czas, można skorzystać z szerszego zakresu rozwiązań. Są również strategie, które rozwijają się latami, wymagając cierpliwości, ale przynoszące trwałe korzyści.
Koszt 1 godziny konsultacji to 1000 zł netto.
Z łatwością będziesz kontrolować koszty oraz prognozować skutki rozwoju na płaszczyźnie wyników i płynności.
Za pomocą tego narzędzia zaplanujesz korzyści ze wzrostu, przewidzisz zwiększone koszty oraz zweryfikujesz sensowność scenariuszy.
Budżet ułatwi Ci porównanie łączących się organizmów oraz stworzenie analizy scenariuszy połączenia.
Zyskasz możliwość pokazania potencjalnym kupcom prawdziwej wartości biznesu i zaczniesz efektywniej go kontrolować.
Dowiesz się, jakie działania możesz podejmować w marketingu, aby przyniosły Ci satysfakcjonujące korzyści.
Otrzymasz wiedzę potrzebną do przygotowania działań marketingowych. Pomoże Ci to odpowiedzieć na pytanie: Co musi osiągnąć marketing dopasowany do potrzeb Twojej firmy, aby zrealizować jej plan rozwoju?
Założenie nowego podmiotu mogłoby być ryzykowne w sytuacji utrzymania długoterminowych umów z kontrahentami, którzy mogliby nie podpisać nowej umowy z Twoją nową spółką. Istnieje ryzyko, że Twój długoletni kontrahent podpisze umowę z inną firmą, która zaoferuje mu np. korzystniejszą cenę.
Zaczniemy od nisko wiszących owoców, a później idziemy w stronę bardziej czasochłonnych i wymagających rozwiązań. Zależy nam na szybkim wyniku, uzyskanym prostymi do zrobienia rzeczami. Wyeliminujemy pomysły, których nie będziemy chcieli realizować, po ich przeanalizowaniu.
Poznanie specyfiki rynku, na jakim działa firma. Poznanie paradygmatów panujących w firmie, dot. marketingu.
Budżet pozwoli Ci przewidywać skutki zmian w planach oraz śledzić skuteczność realizacji planów.
Analizujemy, co powinno być przeniesione do majątku osobistego, a co do spółek. Tworzymy plan dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i celów finansowych.
Optymalizacja to reakcja na już osiągnięte zyski. W momencie, gdy zarobisz lub masz pewność nadchodzących przychodów, chcesz szybko dostosować rzeczywistość, aby zminimalizować podatki. Jest to podejście czasem nieco pośpieszne, wymagające natychmiastowych zmian.
Przełożenie planu finansowego na plan rzeczowy, dotyczący ilości leadów oraz ich jakości. Otrzymasz odpowiedź na pytanie: Co, komu i gdzie musimy sprzedać, aby osiągnąć cele firmy
Wykorzystujemy nasze doświadczenie i wiedzę, aby dostosować plan do Twoich konkretnych potrzeb i wytycznych.
Nasze działania nie opierają się jedynie na początkowych etapach budowy działu marketingu w Twojej firmie.
Mając spółkę prawa handlowego będziesz posiadać akcje lub udziały, które umożliwią Ci przyjęcie inwestora. Historia Twojej firmy, dodatkowo pomoże Ci skutecznie doprowadzić to wyzwanie do końca.
Rozważamy, czy warto wplatać fundację w całą strukturę, biorąc pod uwagę możliwości i korzyści podatkowe, związane z tego typu działaniami.
Przekształcenie to jedno z niewielu wyjść, pozwalających na proste i skuteczne sprzedanie firmy.
Strategia z uwzględnieniem wszystkich działań marketingowych.
To podejście proaktywne, mniej ryzykowne i dobrze przemyślane. Możesz zastosować rozwiązania całkowicie legalne i bezpieczne, eliminując konieczność reakcji na już uzyskane zyski. To długofalowa strategia, eliminująca niepewność związaną z gwałtownymi zmianami.
Wskazujemy, jak ustawić wszystkie elementy razem, aby uzyskać optymalne korzyści podatkowe. Projektujemy spójną strukturę, uwzględniającą specyfikę Twojego przedsiębiorstwa.
Określamy, czy warto założyć nowe spółki, dokonać przekształceń, połączeń, podziałów czy wydzielenia poszczególnych działów. Dostosowujemy to do specyfiki Twojego biznesu, jego wielkości i branży.
W niektórych sytuacjach (np. przed sprzedażą Twojej firmy), przekształcenie pozwoli Ci wykazać zachowanie zdolności kredytowej oraz wiarygodności przed instytucjami i kontrahentami.
Unikniesz wysokich kosztów i utraty czasu, wynikających z ponownego uzyskiwania posiadanych już licencji (np. licencje na transport, spedycja, obrót alkoholami i inne).
Doradzamy, czy warto rozważyć udział podmiotów zagranicznych w strukturze. Analizujemy potencjalne korzyści oraz związane z tym konsekwencje podatkowe.
Otrzymasz rzetelne informacje o sytuacji finansowej Twojego biznesu, co umożliwi Ci realne planowanie finansowe
W ramach konsultacji możemy rozmawiać i udoskonalać Twoje przedsiębiorstwo w szerokim zakresie:
- Ulepszanie wyników,
- rentowności,
- psychologia właściciela,
- relacje między wspólnikami,
- strategia,
- negocjowanie,
- rozwój pracowników,
- samorozwój,
- budżetowanie,
- optymalizacja kosztów,
- skąd wziąć kapitał,
- jak zacząć,
- jakich błędów unikać
- i wiele więcej…
Konsultacje będą przeprowadzane w miarę potrzeb przez Macieja Stępę lub Pawła Koryckiego.
Pozwoli Ci to zyskać przewagę nad konkurencją, podczas przetargów.
Gdy mamy w firmie majątek, majątek trwały, nieruchomości, samochody lub sprzęt, których przenoszenie do nowej działalności nowej firmy wiązałoby się z wysokimi kosztami.
Get in touch with us for more information
Financial Help
Financial Help
Tax Advice
Tax Advice
HR Consulting
HR Consulting
Startup Business
Startup Business
Solve your Questions in few minutes or message us
Zbadanie efektywności obecnych działań lub przygotowanie algorytmu takiego pomiaru, do późniejszego wykonania przez właścicieli.
Zaplanujesz wartość przyszłą oraz będziesz weryfikować postępy we właściwy sposób.
Zyskasz możliwość kontroli kosztów całego biznesu oraz ukażesz prawdziwą wartość Twojej firmy osobom trzecim.
Nie więcej niż 3 – dla większych grup przewidujemy osobne pakiety oraz inne metody pracy – dlatego, jeśli planujesz konsultację w większym zespole, zapraszamy do kontaktu! Wspólnie dobierzemy odpowiedni zakres i metody.
Pojedyncze okienko konsultacyjne to 1 godzina zegarowa.
Zdajemy sobie sprawę, że każdy przypadek jest unikalny. Nasza strategia podatkowa uwzględnia różnice między przedsiębiorstwami, zarówno pod względem wielkości, jak i branży, w jakiej działają, a także metod generowania korzyści.
To wszystkie projekty rozpoczęte w zakresie marketingu, które nie zostały ukończone lub z różnych przyczyn zostały porzucone, mimo że mają potencjał w promowaniu firmy.
Marka, Social Media, Strona internetowa, Reklamy w Internecie i w gazetach, Komunikacja wizualna na obiektach aktywach trwałych firmy, Punkty styku klienta z firmą, Mailingi, Polecenia, Firmy współpracujące, Video, Komunikacja wizualna, Ulotki, Inne fizyczne metody dotarcia do klienta, Metody mierzenia zadowolenia klientów.
Jest to opcja strategii z pewnym ryzykiem. Jednak istotne jest zauważenie, że mając czas, można skorzystać z szerszego zakresu rozwiązań. Są również strategie, które rozwijają się latami, wymagając cierpliwości, ale przynoszące trwałe korzyści.
Koszt 1 godziny konsultacji to 1000 zł netto.
Z łatwością będziesz kontrolować koszty oraz prognozować skutki rozwoju na płaszczyźnie wyników i płynności.
Za pomocą tego narzędzia zaplanujesz korzyści ze wzrostu, przewidzisz zwiększone koszty oraz zweryfikujesz sensowność scenariuszy.
Budżet ułatwi Ci porównanie łączących się organizmów oraz stworzenie analizy scenariuszy połączenia.
Zyskasz możliwość pokazania potencjalnym kupcom prawdziwej wartości biznesu i zaczniesz efektywniej go kontrolować.
Dowiesz się, jakie działania możesz podejmować w marketingu, aby przyniosły Ci satysfakcjonujące korzyści.
Otrzymasz wiedzę potrzebną do przygotowania działań marketingowych. Pomoże Ci to odpowiedzieć na pytanie: Co musi osiągnąć marketing dopasowany do potrzeb Twojej firmy, aby zrealizować jej plan rozwoju?
Założenie nowego podmiotu mogłoby być ryzykowne w sytuacji utrzymania długoterminowych umów z kontrahentami, którzy mogliby nie podpisać nowej umowy z Twoją nową spółką. Istnieje ryzyko, że Twój długoletni kontrahent podpisze umowę z inną firmą, która zaoferuje mu np. korzystniejszą cenę.
Zaczniemy od nisko wiszących owoców, a później idziemy w stronę bardziej czasochłonnych i wymagających rozwiązań. Zależy nam na szybkim wyniku, uzyskanym prostymi do zrobienia rzeczami. Wyeliminujemy pomysły, których nie będziemy chcieli realizować, po ich przeanalizowaniu.
Poznanie specyfiki rynku, na jakim działa firma. Poznanie paradygmatów panujących w firmie, dot. marketingu.
Budżet pozwoli Ci przewidywać skutki zmian w planach oraz śledzić skuteczność realizacji planów.
Analizujemy, co powinno być przeniesione do majątku osobistego, a co do spółek. Tworzymy plan dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i celów finansowych.
Optymalizacja to reakcja na już osiągnięte zyski. W momencie, gdy zarobisz lub masz pewność nadchodzących przychodów, chcesz szybko dostosować rzeczywistość, aby zminimalizować podatki. Jest to podejście czasem nieco pośpieszne, wymagające natychmiastowych zmian.
Przełożenie planu finansowego na plan rzeczowy, dotyczący ilości leadów oraz ich jakości. Otrzymasz odpowiedź na pytanie: Co, komu i gdzie musimy sprzedać, aby osiągnąć cele firmy
Wykorzystujemy nasze doświadczenie i wiedzę, aby dostosować plan do Twoich konkretnych potrzeb i wytycznych.
Nasze działania nie opierają się jedynie na początkowych etapach budowy działu marketingu w Twojej firmie.
Mając spółkę prawa handlowego będziesz posiadać akcje lub udziały, które umożliwią Ci przyjęcie inwestora. Historia Twojej firmy, dodatkowo pomoże Ci skutecznie doprowadzić to wyzwanie do końca.
Rozważamy, czy warto wplatać fundację w całą strukturę, biorąc pod uwagę możliwości i korzyści podatkowe, związane z tego typu działaniami.
Przekształcenie to jedno z niewielu wyjść, pozwalających na proste i skuteczne sprzedanie firmy.
Strategia z uwzględnieniem wszystkich działań marketingowych.
To podejście proaktywne, mniej ryzykowne i dobrze przemyślane. Możesz zastosować rozwiązania całkowicie legalne i bezpieczne, eliminując konieczność reakcji na już uzyskane zyski. To długofalowa strategia, eliminująca niepewność związaną z gwałtownymi zmianami.
Wskazujemy, jak ustawić wszystkie elementy razem, aby uzyskać optymalne korzyści podatkowe. Projektujemy spójną strukturę, uwzględniającą specyfikę Twojego przedsiębiorstwa.
Określamy, czy warto założyć nowe spółki, dokonać przekształceń, połączeń, podziałów czy wydzielenia poszczególnych działów. Dostosowujemy to do specyfiki Twojego biznesu, jego wielkości i branży.
W niektórych sytuacjach (np. przed sprzedażą Twojej firmy), przekształcenie pozwoli Ci wykazać zachowanie zdolności kredytowej oraz wiarygodności przed instytucjami i kontrahentami.
Unikniesz wysokich kosztów i utraty czasu, wynikających z ponownego uzyskiwania posiadanych już licencji (np. licencje na transport, spedycja, obrót alkoholami i inne).
Doradzamy, czy warto rozważyć udział podmiotów zagranicznych w strukturze. Analizujemy potencjalne korzyści oraz związane z tym konsekwencje podatkowe.
Otrzymasz rzetelne informacje o sytuacji finansowej Twojego biznesu, co umożliwi Ci realne planowanie finansowe
W ramach konsultacji możemy rozmawiać i udoskonalać Twoje przedsiębiorstwo w szerokim zakresie:
- Ulepszanie wyników,
- rentowności,
- psychologia właściciela,
- relacje między wspólnikami,
- strategia,
- negocjowanie,
- rozwój pracowników,
- samorozwój,
- budżetowanie,
- optymalizacja kosztów,
- skąd wziąć kapitał,
- jak zacząć,
- jakich błędów unikać
- i wiele więcej…
Konsultacje będą przeprowadzane w miarę potrzeb przez Macieja Stępę lub Pawła Koryckiego.
Pozwoli Ci to zyskać przewagę nad konkurencją, podczas przetargów.
Gdy mamy w firmie majątek, majątek trwały, nieruchomości, samochody lub sprzęt, których przenoszenie do nowej działalności nowej firmy wiązałoby się z wysokimi kosztami.